duminică, 11 mai 2008

Mall-ul...

Astazi sau ieri mai bine zis, dat fiind faptul ca e trecut de ora 00:00, mi-am petrecut seara la Mall. Recunosc ca nu imi place Mall-ul sau mai bine zis nu imi place ideea de Mall asa cum e ea conceputa de bucurestenii nostri mandri si falnici. Imi petrec timpul in astfel de locuri doar cu un scop bine detreminat dinainte. Aseara am simtit nevoia sa ies in oras si sa urmaresc un film si normal ca am ales Hollywood Multiplex. Proasta alegere din moment ce am fost nevoit timp de vreo ora sa o ard aiurea prin acest vestit loc de promenada al capitalei. Mi-am dat seama in schimb de un lucru. Asa cum taranii odinioara isi luau cele mai noi si mai frumoase haine, tinute cu sfintenie printre sapunuri pe ultimul sertar al dulapului, asa si romanasii nostri se imbraca cat mai extravagant cu putinta (oricum ar fi tinuta, trebuie sa se vada mare firma de la care provin "toalele") isi iau aerele de prost gust si ieftine la ei si hop sus, la bara, deasupra fantanei arteziene. Ore in sir de barfe, de exclamatii gen: "uite-o ba pe aia", de rasete mai mult tipate pentru a atrage privirile muritorilor de rand si de iluzia ca ei, sunt cei mai cei din acest univers mirific numit MALL.

Niciun comentariu: