joi, 8 mai 2008

Despre Mine


Alexandru Craciun este numele meu, insa prietenii imi spun simplu Alex. M-am nascut pe 20 mai 1982 in orasul Piatra Neamt, un orasel al Moldovei de care o sa raman vesnic indragostit si in care o sa ma intorc mereu cu bucurie. Am terminat Colegiul National Petru Rares (Piatra Neamt), dupa care am luat drumul Bucurestiului pentru a urma cursurile facultatii de Relatii Economice Internationale (A.S.E.). Vesnic indragostit de muzica imi reprosez ca nu am urmat o facultate de profil muzical, insa ca si acum si atunci era o lipsa acuta de facultati cu profil de inginerie de sunet, domeniul la care am visat inca din copilarie. Acum fac parte din trupa Chicanos si sper ca intr-o buna zi, alaturi de colegii mei, sa imi implinesc un vis la care tin foarte mult, insa pe care nu o sa vi-l dezvalui decat atunci cand va fi fost deja implinit :). Aventurile mele artistice au inceput inca de prin anii 1986, vreme cand apaream cu "mandrie" pe ecranele televizorului in programele dedicate "Cantarii Romaniei". Alte vremuri, alti conducatori. Intotdeauna am crezut ca voi deveni un foarte bun chitarist insa drumurile mele s-au indreptat spre partea de percutie, pe care am studiat-o in anii adolescentei. Jucator de tenis profesionist am lasat sportul deoparte pentru a ma dedica in totalitate muzicii, odata cu prima auditie a unei casete cu muzica rap autohton. Era vorba despre o piesa a trupei Racla cred, piesa ce m-a motivat la vremea respectiva sa ma apuc serios de muzica. La varsta de 12 ani am compus prima piesa din viata mea, pe o clapa Casio Rapman (daca ati cauta o imagine pe google a acestei clape cred ca v-ati prapadi de ras), pe un mixer facut de tatal meu si cu o inovatie extrem de complicata pentru a putea imprima si combina mai multe instrumente deodata. Alte vremuri, alte tehnologii. In anul 1997 prin intermediul lui Grasu XXL si Paco 10 Grei, doi prieteni foarte buni din vremea aceea, i-am cunoscut pe Maximilian si Houdini, cei 2 baieti care aveau mai tarziu sa imi fie colegi de trupa in Mahsat. Am simtit o extraordinara satisfactie cand in 1998 am facut prima colaborare din viata mea cu un rapper pe care il aveam ca idol, si anume Cheloo de la Parazitii (Jucator cu doua fete)si mai apoi, cateva luni mai tarziu in momentul cand am semnat primul contract de productie, manageriat si impresariat cu Tataee de la BUG Mafia. Am scos un album in formula de Mahsat, un clip care s-a bucurat de un succes extrem de bun in randul ascultatorilor de gen, si mai multe colaborari pe diverse albume si compilatii. Odata cu plecarea celor doi fosti colegi pe alte meleaguri am decis sa imi indrept si eu pasii pe un alt drum. Am scos o ultima piesa solo alaturi de Puia, Silvio si Nico (Sa-mi porti numele) dupa care m-am concentrat mai mult pe productia de studio. In 2005 l-am cunoscut pe Razvan A.K.A Pachulo si am decis impreuna sa punem bazele unui proiect pe care noi l-am intitulat atunci 218 (o explicatie extrem de complicata ar urma acum in ceea ce priveste etimologia numelui asa ca nu o s-o mai fac:)). Timp de un an, alaturi de Razvan am compus cateva piese pentru ceea ce urma sa se numeasca un an mai tarziu Chicanos - "Sa Dansam Reggaeton" . Un stil pe care noi am avut curajul sa il adoptam si sa il promovam in mainstream, convinsi fiind ca vom fi si placuti si criticati, si aclamati si blamati, insa am facut-o. Am facut-o pentru ca pur si simplu am simtit-o, am trait-o si am vrut sa o expunem tuturor. Sunt om de muzica si pentru mine conteaza in primul rand muzica, departe de barierele comerciale, de economia de piata sau de alte strategii conexe care au reusit sa transforme muzica intr-o afacere. Iar ma enervez si nu e bine ca aici trebuia sa fie o descriere despre mine si nu despre starea industriei muzicale romanesti. Revenim. In 2006 am scos clipul En Mi Corason, cred ca va aduceti aminte de masina rosie si de ceasul cu rotita al lui Razvan :).Alte vremuri, alte idei. Am avut un succes de care ne-am cam speriat la vremea respectiva, pentru ca nu eram pregatiti, nu ne gandisem vreodata ca piesa En Mi Corason va avea asa mare impact. Din pacate vin si vremuri grele in viata fiecaruia si trebuiau sa vina si in cazul de fata (nu o sa va povestesc prea mult pentru ca sincer nu cred ca merita si nu de alta dar iar ma enervez). A durat 1 an, am strans din dinti, am muncit, mi-am pierdut noptile prin studio, m-am imbolnavit de nervi, de stres si am ajuns aici. O noua echipa: Chicanos = Alex+Pachulo+Luiza, Casa De discuri: Cat Music si Impresar si manager: Emil Burloi. Un nou clip: Nuestro Amor. Un nou album: aici nu pot sa va spun data exacta pentru ca nu e gata. Si nu in ultimul rand UN NOU OM. Eu sunt Alex "Chicanos" Craciun si va invit sa urmariti "THE CHRONICLES "

Un comentariu:

Unknown spunea...

Buna Alex, George sunt cu imobiliara, am fost eu cu tina la notariat si taicatu cand ai cumparat apartamentul, te rog da-mi si mi-e un semn vreau sa iau legatura cu tine am pierdut cartea ta de vizita.0733250857